Nadpis prostredi thebibliography

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Nov 15 15:54:06 CET 1999

On Mon, 15 Nov 1999, Jaromir Kuben wrote:

> Staci, ale mezerovani bude podle \chapter nebo \section a pod.
> Spise doporucuji najit definici okoli bibliography (napr. v report.cls
> to zacina \newenvironment{thebibliography}[1])i, prekopirovat do Vaseho
> souboru a v ni upravit potrebne. Nezapomente, ze se to musi "obalit"
> \makeatletter a \makeatother (@ je pouzit jako pismeno).
> Ja to tak bezne modifikuji.
> Zdravi
>        Jaromir Kuben

Nejspis by stacilo pouzit (pro report a book):

\def\chapter*#1{\clearpage}

nebo \cleardoublepage, pokud ma byt bibliografie na nove strance, pokud ma
byt na stejne strance, pak do definice vlozte \vspace{...}. Od tohoto
okamziku az do konce dokumentu Vam ale nebude fungovat \chapter. Pokud by
to vadilo, dejte pred \def levou zavorku { a za \end{thebibliography}
pridejte }.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/