znaky

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Nov 15 15:41:03 CET 1999

On Sun, 14 Nov 1999, Michal Vadila wrote:

> Chcel by som poprosit o radu.
>
> Pisem dokument v ktorom chcem pouzit nejake vety v polskom jazyku.
>
> Problem mam pri napisani pismena a pod ktoym je vlnovka smerom doprava.
> Teda v pohode mozem napisat "\c a" co je vsak vlnka do opacnej strany ak vsak
> pouzijem "\k a" co by malo byt to prave tak dostanem neprivetivy oznam, ze
>
> ! LaTeX Error: Command \k unavailable in encoding IL2.

LaTeX ma pravdu, ogonek v IL2 neni a tento znak neni ani v CS-fontech. Mel
by byt v kodovani XL2, ale v tom jsem to zapomnel a ve fontech je to
spatne. Zatim to mam dodelano v Times-Roman, protoze jsem to nutne
potreboval, v dalsich fontech to neni. V soucasne dobe to lze resit v
kodovani T1, pripadne pockat, az to dodelam v XL2 pro PS fonty (ale k tomu
se dostanu zrejme az behem vanocnich svatku).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/