slides & fancyheading

Jan Marik marik at marilyn.uochb.cas.cz
Mon Nov 15 12:56:33 CET 1999

Josef Krob wrote:

> Jenom tak  jedna strela naslepo: zkuste prehazet poradi baliku, podle
> ktereho se nacitaji.

Uz jsem se dostal do stadia, ze se v zahlavi objevi to co chci ale jen
na prvnim slide na dalsich je to nejake zprehazene. Budu konkretnejsi:
Zdrojak vypada asi takhle:
\usepackage{fancyheadings}
\newcommand{\logo}{...}
\rhead[\fancyplain{}{\logo}]{\fancyplain{}{\logo}}
\begin{document}
\begin{slide}
\thispagestyle{fancy}
\end{slide}

Prvni slide obsahuje logo na prave strane a caru pod nim, to je to co
chci. Ovsem druhy az posledni ma logo nalevo a pod nim neni cara. Z
nasledujicich hlasek usuzuji, ze se to snazi kreslit uplne nekam jinam,
ale proci to mi neni zatim jasny??
jm

Overfull \hbox (1883.8011pt too wide) has occurred while \output is
active
 []|
 []