editace pdf

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Nov 8 14:31:42 CET 1999

On Mon, 8 Nov 1999, Vit Zyka;phd student wrote:

> [...]
> souburek (.pdi) vygenerovany pri prekladu. PDF pak pomoci Acrobatu spojime
> do jednoho dokumentu a .pdi pouzijeme ke generovani obsahu ap. Jeste
> uvedu, ze se chceme vyhnout zasilani zdrojaku a prekladu prispevku.
>
> Jedine s cim si nevime rady je precislovani (ci doplneni) cisel stranek.
> Acrobat take umoznuje editaci radku, ale na vystup z pdftexu hlasi, ze to
> pro zvoleny font neumi. (Je zvolen PS font Times, zavedeny LaTeXovym times
> stylem.) Mate nekdo napad, jak odstanit tuto chybovou hlasku nebo
> jinak doplnit cisla stranek do sborniku?

Ono to muze byt tim, ze standardni LaTeX (tedy nikoliv cslatex) pouziva
fonty v kodovani T1 a pokud se instaloval pomoci fontinst, pak obsahuje
ReEncoding na urovni PS. S tim si zrejme Acrobat neporadi. Lze v principu
prekryt cislo stranky bilym obdelnikem a do nej vepsat nove cislo.
Struktura PDF neni slozita, takze by to slo naprogramovat docela snadno.
Ja sice take vlastnim Acrobat 4, ale zatim jsem takovy problem nemel. Je
tedy mozne, ze to jde vyresit i jednodussim zpusobem.

e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/