Dodatecne ramecky do ps souboru

Vladimir Michl michlv at penguin.cz
Tue Nov 23 16:25:13 CET 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Stepan Potocky wrote:

> 	Dobry den,
> mam ps soubor, ze ktereho je na jednu stranku pomoci programu pstops,
> umisteno 8 stranek. Pro zvyseni prehlednosti bych chtel kazdou stranku
> rozdelit pomoci mrizky asi nekaj takto:
>                                   aaa | bbb | eee | fff
>                                   aaa | bbb | eee | fff
>                                   aaa | bbb | eee | fff
>                                   ---------------------
>                                   ccc | ddd | ggg | hhh
>                                   ccc | ddd | ggg | hhh
>                                   ccc | ddd | ggg | hhh
> Dovedete mi nekdo prosim vas poradit, jak to zrealizovat?

Mel bych navod, jak uplne oramovat strany v
originalnim souboru a pak teprve protahnout utilitkou, ktera da strany do
jedne.

Postup je nasledujici:

Vlozit za kazce %%Page:*
gsave
0 0 0 setcolor
0 0 moveto
x 0 rlineto
0 y rlineto
-x 0 rliento
closepath
stroke
grestore

Za x dosadte x rozmer stranky v cm krat 72 a za y y rozmer stranky v cm
krat 72.

Predlozeny kod jsem nezkousel a tak nezarucuji ze bude fungovat.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl at seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *