Velikost okraje pri obtekani obrazku

Karel Dudasek dudasek at vtopu.army.cz
Mon Nov 15 16:19:58 CET 1999

Dobry den,
zkousim doma udelat plakatek, kde bude text na strane otocen
o 90 stupnu ( tedy nalezato ) a rozdelen do tri sloupcu.
Navic v tom textu chci mit jeste obrazky.
Styl landscape mi otoci stranu, multicol rozdeli stranu
na sloupce a obrazky vkladam pres floatingfigure a epsf.
Ale nezjistil jsem jeste, jak omezit velikost okolo
obtekanych obrazku (je nyni asi 5mm) a byl bych radeji,
kdyby to byly jen 2 mm. Navic pokud definuji velikost
pro floatingfigure, a potom pro epsfysize, stejne velkou
tak mi multicol najednou vse posune az do druheho sloupce
a tim mam treti sloupec plny, ale pokracuje dal dolu.
Mam doma rucne prekladany TeX a mam pocit, ze nemam uplne
v poradku soubory se styly, nebot v adresari, kde TeX
(respektive cslatex) hleda soubory se styly, mam napr.
soubor multicol.sty asi trikrat v ruznych verzich.
Mam to tam probrat a ponechat jen jeden ?
Dekuji za odpovedi.
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek at vtopu.army.cz      Karel.Dudasek at dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509