grafy v PSTricks

Tomas Kroupa xkrot04 at vse.cz
Thu Nov 11 17:25:56 CET 1999

Zdravim,
zajimalo by mne, ma-li nekdo zkusenosti s tvorbou grafu
pomoci makra PSTricks. Pouzivam toto makro k zaclenovani
grafu funkci a jsem s nim spokojen az na jeden problem:
pocatek souradne soustavy se mi nedari presunout do
pruseciku souradnicovych os, coz by mel umoznovat
prikaz PSOrigin (ci tak nejak). Prislusnou funkci
zapsanou v PS notaci tak musim vzdy prepocitat podle
pocatku soutavy souradnic, coz je znacne nesikovne.
Zna nekdo elegantnejsi reseni a umi presunout pocatek
souradne soustavy z leveho dolniho rohu do pruseciku
souradnych os urcenych prikazem PSAxes ?