Context

Michal Kvasnicka qasar at econ.muni.cz
Wed Nov 3 10:22:46 CET 1999

Dobry den!

Chtel jsem pouzit Context z instalace TeXLive 4 (?) (te ze Zpravodaje),
ale bohuzel mi to nefunguje. Pokud spustim
    pdfevirtex -efmt=cont-en test.tex
napise mi to
    (Fatal format file error; I'm stymied)
z cehoz jsem vyrozumel, ze formaty Windoze se lisi od formatu pro muj
Linux.
Pokusil jsem se formaty vygenerovat
    pdfeinitex cont-en.tex
ale initex mi zkolaboval
    ! TeX capacity exceeded, sorry [pool size=96441].
Chybe sice rozumim, ale jak ji odstranit, nevim.

Cize: nevite nekdo, kde sehnat funkcni format Contextu pro Linux?
Nebo jak zvetsitu pamet initexu?
Nebo co a kde vyhodit z formatu, aby to jelo?
(Format, ktery je v distribuci TeXLive ma skoro 3M -- to jsem jeste
nevidel.)

Zdravi a za radu dekuje
M.K.