tabular*

Petr Olivka petr.olivka at vsb.cz
Wed Nov 3 06:52:43 CET 1999

zdravim vsechny,

  potrebuju tabulku konkretni sirky se dvema sloupci. levy zarovnany
nalevo, pravy napravo.
sem si rekl, zkusis tabular*. ale vsude v dokumentaci se rika, ze musi
mezisloupcove vylne obsahovat pruznou mezeru, aby se tabulka mohla
roztahnout. Ja uz jsem \hfill nacpal uplne vsude a porad je sirka dana
nejdelsim textem.
sem to samozrejme obesel vhodne pouzitym hspace.
muzete mi nekdo poradit na priklade, jak udelat tabulku 14cm sirokou,
levy sloupec vlevo, pravy vpravo, pul napul, pomoci tabular*, pripadne
pomoci tabularx ?

diky
  poli