Zmena bibliography

Davidek Tomas davidek at hp02.troja.mff.cuni.cz
Tue Nov 2 10:34:58 CET 1999

Dobry den vespolek,
  potreboval bych zmenit trochu cislovani v prostredi thebibliography a to
tak, aby jista cast byla oznacena A.1 .. A.xx, dalsi B.1 .. B.yy atd.
Dival jsem se do archivu konference, nechal jsem se inspirovat odpovedi
pana Sojky na trochu podobny dotaz a zkusil jsem tohle:
\newcounter{test}
\setcounter{test}{1}
%\renewcommand{\thetest}{\Alpha{test}}
\makeatletter
\def\@cite#1#2{[{\thetest}.{#1\if at tempswa , #2\fi}]}
\def\@biblabel#1{[{\thetest}.#1]}
\makeatother

To ma dva hacky:
1. kdyz odkomentuji vyse uvedeny radek, dostanu chybu. Cili tam neumim
dostat pismenka.
2. takto se to samozrejme cisluje 1.1 .. 1.xx. Jak ale (nejlepe v jistem
miste v prostredi thebibliography) rici, ze chci zacit od B.1 ? Kdyz v
danem miste udelam
\addtocounter{test}{1}
\setcounter{enumiv}{0}
tak se zmena counteru test nepropaguje do prikazu \cite.

Diky predem za pomoc, zdravi

           Tomas Davidek

 E-mail : davidek at hp01.troja.mff.cuni.cz,
	  Tomas.Davidek at cern.ch