Distribuce TeX-u pro win32

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Mon Nov 1 07:59:54 CET 1999

On Tue, 26 Oct 1999 13:10:29 +0200, Charon <charon at cryogen.com> wrote:
> hadate, ze platforma, ktera tu vladne jsou M$ NT. Potreboval bych
> poradit kde sehnat pro win32 xdvi a nejakou variantu LaTeX-u (idealne 2e).

Dobry den,
  nikdo se neozyva, asi uz tu nikdo Wokna nepouziva :-)
Tak odpovim ja, i kdyz osobne nic jineho nez DOS nebo Linux pro TeXovani
nepouzivam.  Myslim, ze momentalne je oblibeny mikTeX.  Ja na DOSu
pouzivam emTeX, ten jde spoustet i v oknech, pokud zavadec emx.exe
nahradite zavadecem rsx.exe.  Preview funguje, ale je pres celou
obrazovku.  Pokud byste ho chtel do okna, muzete hledat yap, nebo dviwin.
(Dviwin jsem pred lety zkusil pouzit, ale bylo to zoufale.  Ja jsem
totiz zhyckany, on ma emTeX dvi drivery dost dobre.)
  Pokud byste se chtel pustit standardnejsi cestou, tak krome TeXu
volte dvips a ghostscript a ghostview.
  Kde to stahnout? Ja bych zacal na ftp://ftp.muni.cz/pub/tex/CTAN

Az narazite na nejaky konkretni problem, napiste, treba se dockate
lepsi odpovedi.
					Stepan Kasal