Existuje free ps2pdf?

Kornel CSACH III. kcsach at dec.upjs.sk
Mon May 31 10:12:52 CEST 1999

> zkousel jsem PStill for Win32, ale je to shareware vyzadujici pro
> plnou funkci licencni kod, ktery se da koupit od autora za 30 USD.
> PStill bez kodu funguje, ale pridava k pdf vlastni demo stranku a na
> kazdou stranku pripisuje varovani, ze PStill neni radne zaregistrovan.
> Nemam cas zkoumat, jak se toho zbavit, a 30 USD platit nehodlam, proto
> bych radeji nejaky skutecne free konvertor. Existuje uz neco takoveho?

vidim dve moznosti
1) linux ... pstill je pre nekomercne ucely bez toho baneru
2) nasubstovat font Times-Roman na nejaky prazdny ... mozno ho bude treba
vytvorit rucne (ja som dissasembloval dajaky normalny, potom kopu vecii
odmazal a zas zasembloval; pre puritanov dissemblovat sa spravidla font
nesmie, ale existuju free fonty, treba ale nainstalovat balik t1tools,
(prazdny = vsetky znaky = medzera)