vektorove formaty

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed May 26 08:55:44 CEST 1999

Michl Ladislav wrote:

> zdravim vsechny,
>   mam takovy (mozna prilis zacatecnicky) dotaz ,tyka se prevodu formatu
> HPGL pripadne DXF do EPS tak, aby konverze neprobehla pres rastrovy obraz,
> ale data zustala dale vektorova (Paint Shop Pro je nepouzitelny).
> Dekuji. S pozdravem Ladislav Michl.

Pred par lety jsem zkousel sharewarovy program PrintGL
pod DOSem - byla tam i verze pro Win3.x.
Umi HPGL soubory zobrazit, velmi kvalitne
vyrastrovat pro vsechny bezne tiskarny
a taky prevest vektorove do PostScriptu.
Sirku cary a barvu pro "PEN n" lze nastavit.
Povazuji to za velmi kvalitni nastroj pro praci
s HPGL soubory.
   Nasel jsem ho tusim v knihovne SIMTELNET
<ftp://ftp.zcu.cz> pod msdos -> printers, ale
to bych musel overit. Nevim, jestli existuje verze
i pro jine systemy.
                              Lubos Kloc