cestina v metapostu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue May 25 08:36:55 CEST 1999

> Diky za tip. Stacilo do souboru /usr/share/ghostscript/fonts/Fontmap dodat
> definice CS fontu, jako napr.:
>
> /csr10 (/usr/local/teTeX/share/texmf/fonts/type1/public/cs/csr10.pfb) ;
>
> Zkousel jsem to vytisknout na HP LJ IV, a to bohuzel jeste nejde. Nevis,
> jakou podobnou operaci (krome rucniho \uv{downloadu} fontu) bych mohl
> udelat, aby to fungovalo? Diky.

> lH

Z toho, co pisete, mi vychazi, ze chcete pouzit primo vystup z metapostu.
Jednodussi se mi zda natahnout vysledek do jakehokoliv texovskeho dokumentu,
ktery bude v podstate obsahovat jen prikaz pro nacteni obrazku (pomoci
epsf resp. graphics) a zpracovat dvips (pro jistotu s volbou -j0). Pak budou
ve vyslednem ps souboru vsechny  potrebne fonty a dokument je bez problemu
prenositelny a tisknutelny na libovolne ps tiskarne resp. pomoci neupravovaneho
ghostscriptu. Maximalne bude potreba upravit Bounding Box.
Pokud pouzivate obrazky jen pro tex, tak je vlastne samostatne nepotrebujete,
pokud je chcete nekomu poslat, tak primy vystup z metapostu je bez dalsich
kroku (vyse zminenych) nesnadno pouzitelny (pokud obrazek obsahuje text).

Zdravi
         Jaromir Kuben