Problem s epsfig stylem

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon May 24 11:08:50 CEST 1999

> Drazi pratele Latexu
>
> Nedavno jsem presel od Latexu 209 k 2e a mam nasledujici problem s
> makrem \epsfig.
> Pokud ho pouziji timto zpusobem

> \usepackage{epsfig}
>
> \epsfig{figure=figures/obr.ps,width=...}
>
> tak je vse OK.
> Pokud ale pouziji nasledujici zpusob

> \usepackage{epsfig}
> \newcommand{\figpath}[1]{figures/#1}
>
> \epsfig{figure=\figpath{obr.ps},width=...}
>
> tak mi latex oznami, ze obrazek nenasel.
> Ve verzi 209 fungovalo oboje.
>
> Muze mi prosim nekdo poradit?
> [...]

Mozna by bylo lepsi pouzit primo balik graphics, ktery je soucasti latex2e.
Zda se, ze epsfig.sty je tam jen kvuli kompatibilite, kdyz se do nej podivate,
zjistite, ze vlastne vola graphicx.sty (a ten vola graphics.sty - rozdil je
hlavne v syntaxi). Mozna, ze z toho, jak je epsfig.sty implementovan, prameni
i Vase problemy. Podivejte se do dokumentace ke graphics (grfguide.dvi resp.
grfguide.ps), kde a jak jsou graficke soubory hledany.

Zdravi
        Jaromir Kuben