bibtex

Viktor Ber viktor at cesnet.cz
Thu May 20 16:36:53 CEST 1999

Srdecne zdravim,

Zatim pouze castecne jsem si upravil chicago.bst a chicago.sty, aby mi to
pocestovalo odkazy na litaraturu.  Tak napr. jsem v chicago.bst nahradil
vsechna "and" za "a" apod.

Mam nasledujici problem problem:

Chci odkazat na knihu se tremi autory pomoci prikazu
 \citeN{}.

Problem je, ze tam kde tento prikaz pouziji, dostanu vystup v podobe:

Novak, Novotny, a Novacek (1982).

Je tam tedy ta carka pred "a", ktera se mi nelibi. Pritom pouziti tohoto
odkazu vygeneruje v seznamu literatury na konci dokumentu heslo bez teto
carky, tedy napr.

Novak, J., J. A. Novotny a V. Novacek (1982). Jak lokalizovat BibTeX ...

Tj. zde jiz ta carka neni.

Dalsi dotaz: rad bych v chicago stylu zavedl volitelnou polozku v
bibtexove databazi, ktera by se jmenovala "isbn", kam by se zadavalo ISBN
a kterou by BibTeX umel zpracovat.  Nedelal to uz nekdo? Zda se, ze sili
hlasy po BibTeXovem stylu, ktery by obsahoval vse, co pozaduje nova norma
pro citace, napr. i ono ISBN, ktere je podle ni povinne
(http://dec59.ruk.cuni.cz/~brt/bibref/bibref.html.cz).

Dekuji za radu,

Viktor Ber

viktor at mbox.cesnet.cz