TIFF

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue May 18 15:04:57 CEST 1999

On Tue, 18 May 1999, Tomas Hala wrote:

> Dekuji za radu. Manual k bm2font je na CTANu?

Je soucasti distribuce a pri zavolani bez parametru dostanede kratky help.
Mam pocit, ze cesky preklad vysel i v nekterem ze starsich Zpravodaju, i
kdyz se asi nejedna o presny a uplny preklad. Podle vlastni zkusenosti
vim, ze bm2font ma jiste parametry, ktere maji na starych tiskarnach vliv
na kvalitu obrazku. Nove tiskarny (napr. HP LaserJet 4m) maji RET, ktery
si vse udela sam. Kdysi jsem tiskl manual na bm2font na HP LaserJet Series
II a bylo na tom videt, jaky vliv prislusne parametry maji. Pak jsem jej
vytiskl na HPLJ 4m taky v rozliseni 300dpi a tiskarna si vse vylepsila
sama, rozdil nebyl videt. Mam pocit, ze neco v tom smyslu jsem prave k
tomu clanku pripisoval jako komentar redakce (ale uz je to davno).

> Tomas Hala

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/