Jak na vektorove obrazky pod windows? (fwd)

arnost arnost at uivt.cas.cz
Thu May 13 17:51:00 CEST 1999

>Na CD 4AllTex
>je Mayura Draw
>a Pain shop pro
>a GnuPLot

tak ta Mayura je dokonalejsi verze pagedraw (tedy o hodne
dokonalejsi), jenze ma trocho problemy s cestinou (resi ji ponekud
nestandardne jakymsi zbesilym prekodovanim v PostScriptu. Pisu ted
dopis autorum, abych vyzvedel, proc to delaji tak jak delaji, v zasade
je ovsem pouzitelna a licence za 15$ se mi nezda prilis za skoro
vizualni editor PostScriptu. (http://www.mayura.com/)

Paintshop  je bohuzel bitmapovy. Gnuplot je sice velice uzitecny
nastroj a preci jen spis na kresleni grafu fci (do ustavni instalace
TeXu jsem ho ovsem zahrnul %))

diky za tip

arnost