Vyska textu

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed May 12 08:41:34 CEST 1999

> Pracuji s LaTeXem na papiru A4. Nedari se mi vytisknout dokument,
> ktery by vyuzival stranku na dolni strane dale nez cca 23 mm od dolni
> hrany papiru. Promenna \textheight sice muze byt nastavena libobolne,
> ale partie textu presahujici do jiz zminene oblasti se proste
> nevytisknou, i kdyby se urezavala treba jen spodni polovina radku.
> Pri tom vytisk kontrolni stranky na tiskarne HP 6L ma potisk az
> k dolnimu okraji papiru. Zna nekdo reseni?

treba sa pozriet na zadefinovanu "pracovnu plochu" ovladaca tlace. Ked
nepomoze zvacsenie, tak je aj mozne, ze tlaciaren jednoducho to nevytlaci.
Pamatam sa, ked som este tlacil na ihlickovej tlaciarne, ze fotobunku (alebo
co  kontroluje koniec papiera) som oklamal tak, ze som jednoducho prilozil
preklepovy paier s cca. 5 centimetrovym posuvom.

Alebo ked toho bolo vela, tak som to tusim prelepil a tym padom
nezaregistroval koniec papiera a mohol teda pisat az na doraz.

PS: moja Laserovka dokaze tlacit tak, ze z kazdeho okraja chyba iba 5mm.

Zdravi
                 Ladislav Bitto