pouziti \parbox v \tabular

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Tue May 11 16:22:17 CEST 1999

On Tue, 11 May 1999, Spacek Michal wrote:

> Chtel bych se zeptat na pouziti \parbox v tabulkach.
> Potrebuji mit tabulku, kde napr 4 sloupce a v kazdem sloupci \parbox
> s textem.
> Jde mi o to, ze kdyz pouzivam ramecky, tak mezi parboxem a horizontalni
> carou ramecku neni zadna mezera.=> pismo lezi na care
> Takze to vypada skarede.
> A ja tam potrebuiji mit mezeru a nevim jak na to.
Lze pouzit \renewcommand{\arraystretch}{1.3} (zvetseni meziradkovych mezer
koeficientem vetsim nez 1).

Ja osobne jsem nekolikrat ovsem pouzil daleko mene pekneho reseni: do
posledniho radku \parboxu jsem umistil neviditelnou caru s hloubkou
pozadovane velikosti, tedy napriklad:

\parbox{...}{text ...
text...
text... \vrule depth 20pt width 0pt}
                     ^^^^ touto mirou si muzete naridit u kazdeho \parboxu
presne vzdalenost nasledujici cary.

J. Rybicka.