DVIPS a Acrobat Distiller

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed May 5 11:42:22 CEST 1999

> 	Srdecne Vas zdravim
>
> 	a prosim o radu v suvislosti s transformovanim
> 	PostScript  suboru (vytvoreneho v CSTeX-u
> 	cez polozku DVIPS v menu) pomocou Acrobat
> 	Distilleru na pdf subor. Vysledny pdf subor ja v prehliadaci
> 	Acrobat Reader zobrazeny slabo viditelnymi fontami
> 	(asi nizka rozlisovacia schopnost, napriek volbe
> 	300DPI v Distilleri) a ciarky su nahradene znakom
> 	podobnym velkemu greckemu pismenu gamma.
>
> 	Vopred dakujem za radu.
>

> 	S pozdravom
>
> 	Peter Slavkovsky, VS SAV

Podle toho, co licite, zrejme pouzivate bitmapove fonty, coz je pro PDF
naprosto nevhodne. Musite pouzit postscriptove Type 1 fonty.

Jestlize pouzivate cmr/csr fonty, pak lze pouzit PS fonty csr pana Olsaka
a cmr z baliku od AMS (jsou tam i ams fonty) nebo z baliku BaKoMa (take i
ams fonty, jsou uplnejsi a v instalaci se jmenem tusim BaKoTeX jsou vylepsene,
dokonce obsahuji i rsfs font; zlobily mi logo* fonty, ale uz jsem Malyseva
informoval a slibil, ze se na to podiva).

Pri volani dvips musite pomoci volby -P a vhodneho konfiguracniho souboru
rict, jak se fonty jmenuji a kde se najdou (srv. soubory config.ps a
psfonts.map). Program dvips pak prednostne pouzije PS fonty (pokud mu to
dalsim parametrem nezakazete) a PDF soubor vypada uplne jinak (markatni je to
pri zvetsovani).

Zdravi
       Jaromir Kuben