HP 5000 PS

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed May 5 10:02:27 CEST 1999

[Charset ISO-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]

> Dobr_ den
>
> Jak_ m_te zku_enosti s HP 5000 PS?
>
> Do konfigu pro dvipsk (5.58f Linux) jsem zapsal mimo jin_
>
> D 1200
> M lexmark
>
> m_d pro HP v tomhle rozli_en_ jsem nena_el. A metafont mi ozn_m_, _e
> takov_ m_d nezn_. Ale p_i nastaven_ z "texconfigu" a tisku zku_ebn_ strany
> z n_ho font vygeneruje, a v mfmodes je. Metafont 2.718 (c 6.1)
>
> Na 300, 360 a 600 dpi s pat_i_n_mi m_dy to funguje norm_ln_.
>
> Co jsem p_ehl_dl?
>
> D_kuji

To, ze je prislusny mode v mfmodes, jeste nemusi znamenat, ze  ho zna
Vas soubor plain.bas a cm.bas. Doporucoval bych tyto formaty znovu vytvorit.
Ja mam napr. soubor obsahujici
input plain;
input vga;
input local;
dump

Na ten se spusti inimetafont. A prave v souboru local.mf jsou uvedeny mody,
ktere pouzivam, tj. u Vas by tam mel byt lexmark.

Zdravi
       Jaromir Kuben