TIFF

Tomas Hala thala at mendelu.cz
Tue May 18 12:38:16 CEST 1999

Dobry den,
obdrzel jsem jakesi obrazky ve formatu TIFF, porizene
ve Photoshopu. Jednalo se o jakousi polotonovou kresbu na
BILEM pozadi. Kdyz jsem tento TIFF prevedl pomoci bm2font,
obrazek mel velmi nepatrne svetle sede pozadi.

Nevite nekdo, co se s tim da udelat, aby se zachovalo bile pozadi?

Diky za odpoved,

                                         Tomas Hala
Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Fakulta provozne ekonomicka,
Ustav informatiky, Zemedelska 5, CZ - 613 00 Brno, tel. +420 5 4513 2053