Jak na vektorove obrazky pod windows?

arnost arnost at uivt.cas.cz
Thu May 13 13:48:08 CEST 1999

Dobry den,

Zdarne jsem vystavel ustavni instalaci TeXu pod win32 na MikTeXu a
WinEdtu a zmlsani uzivatele zacali vyzadovat lepsi kreslitka na obrazky
nez je TeXCad -- tj fungujici ve vokenicovem prostredi.

Zatim jsem vyzkousel LatexCad a PageDraw. LatexCad je vcelku
pouzitelny, jen se mi nepovedlo najit verzi novejsi nez z roku
96. Jeho ovladani je sice trochu neiuntuitivni, ale zatim je to muj
kun.

Pagedraw je take uchazejici, jen kdyby nemel nehorazny pozadavek
na ATM, navic psat v nem vzorecky tez prilis nejde. Zrejme ho nabidnu
jako alternativu k LaTeXCadu

Existuje jeste nejake free/share-ware vektorove kreslitko pro
windowsy, ktere bych mel jeste vyzkouset? (nejvice by se mi libil Xfig
pro windows %))

arnost