Postscript + Symbol font

Martin Krumpolec krumpo at pobox.sk
Tue May 11 17:32:32 CEST 1999

Pretoze som potreboval nakreslit vacsie mnozstvo obrazkov pouzitelnych
v LaTeX-u (vektorovych), zvolil som Visio 5.0c Pro-Tech s naslednym
exportom do eps. Jedinym problemom su texty pisane nestandardnym
fontom (napr. symbol epsilon z TT systemoveho fontu Symbols), pretoze
ghostscript (dvips) tento font nezobrazuje spravne (napr. dotycne
epsilon zobrazi ako male e).

Otazka: Ako zabezpecit aby bol tento font zobrazovany spravne.
(dotycny eps subor je dost velky a obsahuje aj vacsie datove bloky
s menami fontov, cize predpokladam, ze tam ten font vlozil)

Pripadne aky nastroj (win32) doporucujete na pohodlne kreslenie
vyvojovych a stavovych diagramov generujuci PS (MetaPost) vystup ?

Martin

--
Martin Krumpolec <krumpo at pobox.sk>