velky obrazek presahujici sloupce

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Wed Mar 31 09:14:05 CEST 1999

Dne 31 Mar 99, v 7:56, Marek Obitko napsal(a):

> Jak v LaTeXu udelat obrazek, ktery bude presahovat pres sloupce?
> Tj. neco takovehoto:

Taky rad vedel, jak na to.

> xxxxxxxxxx  xxxxxxxxxx
> xxxxxxxxxx  xxxxxxxxxx
> xxx oooooooooooo xxxxx
> xxx oooooooooooo xxxxx
> xxxxxxxxxx  xxxxxxxxxx
> xxxxxxxxxx  xxxxxxxxxx
>
> Nemusi to byt nutne uprostred stranky, staci kdyz bude obrazek nahore a
> pod nim budou zacinat sloupecky, tedy takto:

Pro tento druhy pripad staci pouzit styl multicols, ktery
umoznuje zacit a ukoncit dvousloupcovy rezim kdekoli na strance
(tedy bez vynuceni zlomu stranky). Neni pak problem umistit
centrovany obrazek (ve standardnim rezimu bez sloupcu) a za nim
spustit dvousloupcovy rezim.

>     oooooooooooo
>     oooooooooooo
> xxxxxxxxxx  xxxxxxxxxx
> xxxxxxxxxx  xxxxxxxxxx
> xxxxxxxxxx  xxxxxxxxxx
> xxxxxxxxxx  xxxxxxxxxx
>
> Vyzkousel jsem ruzna makra, ale nejak se mi to nedari...
>
> Dekuji za odpoved,
>
> Marek Obitko

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://jokr.fd.cz ; www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163