sort v TeXu

Richard Kralovic kralovic at gjh.sk
Tue Mar 30 17:48:03 CEST 1999

> Zdravim,
>
> Do diplomovej prace by som potreboval v kapitole Literatura zoradit
> polozky podla mena autora (teda vyzaduje sa to). Da sa radenie vyriesit
aj
> v plainTeXu alebo na to treba externy program ?

Pred nedavnom som v ramci treningu programovania v TeXu pisal quicksort.
Jeho verzia upravena na triedenie slov sa da stiahnut z
ftp://ganga.gjh.sk/pub/qsort.tex. Triedi polozky pozostavajuce z mena
autora a nazvu diela podla mena autora. Po upraveni formatu vystupu (prip.
pridani dalsich poloziek (napr. cislo citacie a pod.)) by sa mal dat pouzit
aj na triedenie bibliografie.

	s pozdravom
			Riso Kralovic