Nefunkcna diakritika v latex-u

Alexandr Malusek malusek at hroch.ujf.cas.cz
Thu Mar 25 17:25:40 CET 1999

vkc-humenne at ke.telecom.sk (Michal Vadila) writes:

> ...  Na mojom domacom pocitaci som napisal diplomku a teraz som si
> to dosniesol do prace, kde som z hrozou zistil, ze uvedeny subor
> nejde prelozit. ...
> V systemu mam naistalovane tieto baliky:
> tetex-0.9csBETA-4.i386.rpm         tetex-latex-0.9csBETA-4.i386.rpm

Pokus bych opakoval s verzi tetex-*0.9cs-7.i386.rpm. K nalezeni
napr. na ftp://ftp.muni.cz/pub/tex/local/cstex/tetex-rpm/i386/.  Ale
slovenske prostredi jsem nezkousel, takze nevim, jak to dopadne.  Pred
spustenim "cslatex soubor" bych take z adresare vymazal stary .aux
soubor.

--
A. Malusek  (malusek at ujf.cas.cz)
UJF AV CR