csBibTeX

Tomas Hala thala at mendelu.cz
Tue Mar 23 11:26:53 CET 1999

Dobry den,

v posledni dobe se mnozi dotazy k citacim podle CSN ISO 690.
Tuto normu jsem pred casem prostudoval a mohl bych do dalsiho Zpravodaje
(99/1) v pripade zajmu udelat z ni vytah s komentarem.

Norma resi v principu mnoziny povinnych a volitelnych prvku
pro jednotlive druhy publikaci, neresi typografickou upravu (fonty,
velikosti, interpunkcni znamenka atd.).

Byl jsem - jako osoba odpovedna ve svem nakladatelstvi - nucen
tento problem rozhrabnout ode dna a vypracoval jsem jakysi
typograficky navrh, jak by mohly citace vypadat. I toto mohu
opublikovat.

V teto souvislosti privitam veskere namety, nazory i konkretni
pripominky, ktere by mohly pripravovany clanek obohatit.

Tomas Hala
thala at mendelu.cz