download font kamenici?

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Mar 23 07:31:32 CET 1999

> Vazeni pratele
>
> potreboval bych vytisknout automaticky spoustu stranek napsanych pred davnou
> dobou v kodovani  kamenickych vyuzivajicich i ramecky a jine specialni
> znaky.
> Je to holy ascii text - tedy nebyl tvoren v zadnem textovem editoru a nechci
> tu spoustu textu a ramecku prepisovat do nejakeho editoru.

presne toto mi dali za ulohu niekedy v r. 1997. Presne islo o toto. Na THS
muselia musia tlacit vseliake zoznamy z databazoveho CLIPPER-u a ihlickove
tlaciarne su pomale. Ci by to neslo na LASER. Vlastne nemusel som nic ine
urobit, iba napisat tabulku na ten moj "prekodovaci" program (presne ten, na
ktory som nedavno "vyrobil" zaklad pre Latex2rtf) a pridat par riadkovy kod
v LaTeX-u. Ked uz pisat, tak som si povedal, ze pekne. Je to spravene tak, ze
ciary (teda ramecky) pekne zapadaju do seba aj pri zlozitejsich tabulkach.
Je to vo verbatime, takze bolo treba prehodit kategorie.........

Ja som si to "automatizoval" iba tak, ze som buchol enter na prislusny
subor, ktory sa prekodoval a nasledne sa spustil preklad TeX-om a View
pripadne hned tlac.

Ak mate zaujem, mozem vsetko poskytnut (pripadne rozdiely mozete lahko
dopisat/opravit v prekodovacej tabulke). Poslal by som aj jednu dve tabulky
ako test.

Zdravi
                 Ladislav Bitto