tcx v miktexu

Petr Balda petr at iconics.cz
Mon Mar 15 18:05:09 CET 1999

>nepodarilo sa mi rozbehat tcx tabulky v miktexu (1.2 beta 1)
>keby niekto s tym mal skusenosti bol by som rad keby sa o ne podelil

Pred chvilkou jsem si zkusil prelozit jeden soubor dvema zpusoby a to
s --tcx prepinacem a bez nej. Porovnanim zjistite, ze na vystupni DVI soubor
to nema zadny vliv, ale v LOG souboru naleznete, ze v urcitem fontu nejsou
jiste znaky. Kody techto znaku se lisi v zavislosti na pouzite tcx tabulce.
Vysvetluji si to pouze tak, ze onu tabulku pouziva MikTeX pouze pro
prekodovani znaku ze vstupu na vystup na CON (LOG file), ne vsak do DVI
souboru.

Takze nevim, jestli by se to nemelo nahlasit jako chyba do konference MikTeX
nebo je to zamer nebo pouze delam neco spatne.

Petr Balda