Jeste drobnost k hlavickam

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Mar 15 13:22:34 CET 1999

On Sun, 14 Mar 1999, Jakub [iso-8859-2] Mrázek wrote:

> [...]
> \lfoot{}
> \cfoot{}
> \rfoot{}
> \renewcommand{\headrulewidth}{0.4pt}
> \fancypagestyle{plain}
> {
> \fancyhead [L]{\leftmark}
> \renewcommand{\headrulewidth}{0.4pt}
> }
>
> Pri prekladu mi to pro kazdou stranku hlasi warning:
>   Overfull \vbox (2.49998pt too high) has occurred while \output is
> active []
>
> Muze mi nekdo prosim vysvetlit cim to je a jestli se ta nejak odstranit
Ja bych nejprve nastavil \pagestyle{plain}, abych si zjistil, zda je
problem na strance nebo v hlavicce (v logu se to jinak nehleda vzdy
snadno). Muze to take byt tim, ze \textheight neni celociselnym nasobkem
\baselineskip*\baselinestretch zvetsenym o \topskip.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/