Jeste drobnost k hlavickam

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Mar 15 08:58:44 CET 1999

Jakub Mrazek pise:

>Mam nastavene 'fancyhdr' :
>\usepackage {a4,czech,picins,fancyhdr}
>\pagestyle{fancyplain}
>\lhead{\rightmark}
>\chead{}
>\rhead{\thepage}
>[...]

>Pri prekladu mi to pro kazdou stranku hlasi warning:
>  Overfull \vbox (2.49998pt too high) has occurred while \output is
>active []

Tipnul bych si, ze hlavicka ma nastavenou urcitou vysku a Vy ji
prekrocite zarazenim akcentovane verzalky do textu \rightmark.

Pomohlo by zaradit text do boxu, snizit mu vysku a pak jej poslat
do hlavicky. Napriklad pomoci: \raisebox{0pt}[0pt][0pt]{\'Uvod}

Zdravi
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938