A4 -x-> A6

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Sun Mar 7 13:06:59 CET 1999

Petr Sojka pise:
>Sdilim tento nazor; trvate-li na TeXovem reseni,
>podobne veci podporuje napriklad balik context.
>(http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?context)

I ja se hlasim k PS metode montaze stranek. Jinak by bylo treba bud
pohrat si trosicku s vystupni rutinou TeXu, anebo pouzit mene ciste
reseni, ktere vyhovi, pokud rozsah knizecky neni moc velky: vysazet
cely text do dlouheho uzkeho \vboxu, pomoci \vsplit jej nakrajet na
prislusny pocet mensich \vboxu a ty potom v patricnem poradi slozit
na stranku A4.

Pokud byste ovsem chtel vyrabet standardni archy A4, ze kterych se
po pouhem poskladani papiru (bez strihani) stane 8 stranek A6, tak
se PostScriptu stejne nevyhnete, protoze budete potrebovat nektere
A6 stranecky otocit o 180 stupnu a to na urovni TeXu nejde udelat
(takove veci proto zadny TeXovsky balik nepodporuje).

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938