Problem s \includegraphics

Ivan Brezina ibre5041 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Fri Mar 19 19:49:22 CET 1999

Dobry den,
mam nasl. problem. Chtel jsem zaradit do textu obrazek (.gif).
Neprisel jsem na to jak ho dostat do texu, tak jsem ho
prekonvertoval v Gimpu na .ps.
Ted mam tohle:

\documentclass{article}
\usepackage[dvips]{graphicx}
\begin{document}

\includegraphics{obrazek.ps}

\end{document}

S vytvarenim dvi neni problem. Xdvi mi zobrazi stranku i s obrazkem.
Dvips take nezahlasi zadnou chybu. Kdyz ale spustim gv zastavi
se vykreslovani asi ve 4/5 obrazku, na obrazovce zustanou hodiny
a nic se nedeje. Pokusy o vytisteni jsou taky marne.
Kdyz jsem ale nahradil flowers.ps(z dokumentace k Texu) za obrazek.ps,
vse bylo OK. Ma \includegraphics nejake omezeni na ty Post skriptu,
nebo tak neco ? Kde je chyba ?
Jeste bych dodal, ze obrazek.ps jde normalne zobrazit, vytisknout atd
a na prvni pohled se chova jako kazdy jiny PS dokument.

		Diky za jakoukoli pomoc.
			Ivan Brezina