hlaska z TeXu

Cejka Rudolf cejkar at kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Mon Mar 1 11:44:42 CET 1999

Ladislav Kostal <kostal at pefstud.uniag.sk> wrote:

> Note:  overstrike characters may be incorrect.

> Asi je to len varovanie, lebo vystup vyzera byt v poriadku.
> Len by som rad vedel co to presne znamena (asi nieco s nasimi znakmi).
> Moze mi to niekto povedat ? (a ako sa to da odstranit)

Vystup by nemel byt v poradku v pripade, kdy se nektere znaky prekryvaji
pres sebe, jako napriklad \copyright pres sebe prekryva pismeno c a kolecko.
Misto c v kolecku by se tedy melo chybne zobrazovat jen kolecko bez
pismenka c.

Jakou verzi xdvi mate? Uz delsi dobu by se tento warning za normalnich
situaci nemel ukazovat (a prekryvajici znaky by se mely spravne zobrazovat).