eps na vice stranek

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Fri Jun 25 11:42:02 CEST 1999

Richard Bouska pise:
>Nevite nekdo o zpusobu jak (v linuxu) vytisknout velky obrazek v eps.
>Potreboval bych ho rozdelit na nekolik A4 a ty potom slepit.
>Nenasel jsem vsak zadny program ktery by umel jednu logickou stranku
>rozdelit na vice fyzickych.

V knize PostScript Language Tutorial and Cookbook (tzv. Blue book),
je v kapitole 13 "Making a Poster" popsan jednoduchy PS program (asi
30 radek), ktery nacita stranku, zvetsi ji a rozseka na pozadovany
pocet mensich stran. Domnivam se, ze je to presne to, co potrebujete.

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938