Jaky prohlizev DVI pod Win32

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Tue Jun 22 13:55:49 CEST 1999

On 22 Jun 99, at 13:21, Michal Poupa wrote:

> Dobry den
> Prosim vas jaky je v soucasne dobe nejlepsi prohlizec DVI pod windows tak
> aby to zobrazovalo ceske fonty CS.. a i CM.. presto ze CM fonty nejsou
> vygenerovane.
>
> Myslim ze jsem zkousel WINDVI ale tam nechodili CM fonty .....

Zcela jednoznacne bych Vam doporucoval windvi (na CTANu nekde v
systems/win32). Pozor - nezamenovat s dviwin, ktery skutecne neumi VF.

Co se tyce konverze CM->CS, jiz cca. 2 roky existuji virtualni fonty
pro toto premapovani, takze je to mozno delat pod jakymkoliv
systemem, ktery podporuje VF. Tyto VF jsou soucasti CSTeXu.

Jiri.