Navod k Latexu

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Jun 22 13:46:10 CEST 1999

On Mon, 21 Jun 1999, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> Pokud se nemylim, je soucasti cslatexu.

Ne tak docela. Soucasti csTeXu byl dlouhou dobu dokument
"LaTeX -- Strucny popis" prelozeny r. 1992 P. Sykorou
(soubor csuvodlat.tar.gz). Tento dokument bych dnes nedoporucoval, protoze
obsahuje informace pouze o starem LaTeXu 2.09.

Nove (asi pul roku) je k dispozici dokument
"Ne prilis strucny uvod do systemu LaTeX2e" prelozeny
M. Kocerem. Tento dokument (v souborech lshort-0.9beat-cz.tgz
a lshort2e-0.9beta-cz.ps.gz) bych v dane situaci
doporucoval. Zminene soubory jsou v adresari cstex/doc, jmenovite treba:
ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/doc nebo
ftp://ftp.cstug.cz/pub/local/cstex/doc. Dokument tedy neni pritomen zcela
automaticky v jednotlivych distribucich csTeXu.

Petr Olsak