A5

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Jun 21 16:29:02 CEST 1999

Dne 20 Jun 99, v 23:01, Miroslav Lednicky napsal(a):

> Dobry den!
>
>     Jsem tady cerstvy novacek, tak doufam, ze delam vsechno spravne
> a neptam se na uplne blbosti. ;-)
>
> Davam dohramady takovou malou prirucku v LaTeXu a potreboval bych
> ji vysazet na format A5 tak, abych mel dve A5 na jedne A4 proti sobe a
> nevim jak na to. Poradite mi?
>
> Predem dik,

Chcete-li zustat na urovni DVI, je mozne vysazet text (upravit
textove zrcadlo) tak, aby se to veslo (po otoceni) jak chcete a
v dvi prohlizeci pomoci paramateru tr stranku otocit, pro
slozitejsi seskladani je dobre pouzit programek dv2dvi.

Dalsi cesta vede pres postscript.

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://jokr.fd.cz ; www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163