HTML -> (cs)(La)TeX

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Jun 21 16:15:13 CEST 1999

On Mon, 21 Jun 1999, Ivo Panacek wrote:

> Vite nekdo o funkcnim programu, ktery by HTML dokumenty
> umel prevest do TeXu ? html2LaTeX jsem nasel a vyzkousel,
> ale je to ocividne velmi stare a ne zcela pouzitelne (nezna
> napriklad  , neprevede specielni znaky typu paragraf,...).
> Nejlepe neco typu html2csLaTeX.

Muzete pouzit jakykoliv standardni nastroj pro SGML, ktery lze
konfigurovat. Ja jsem zkousel SGMLS.pm psany v Perlu. Vytvoreni skriptu
sice da trochu prace, ale v zasade to neni problem. Je to free SW, odkazy
na WWW stranky o SGML najdete na mych strankach.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/