Vazane ramecky v TeXu

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Thu Jun 17 16:20:20 CEST 1999

On Wed, 16 Jun 1999, Hubacek Roman wrote:

> Nevite nekdo, jestli existuje nejaky balicek, ktery by umoznil mit na
> jedne strance nekolik ramecku s definovanou pozici a velikosti, kterou by
> protekl TeXovy text. Neco jako se dela v QuarkXPresu - posloupnost ramecku
> s textem.
>
> Neslo by to nejak udelat pres zmensovani stranek a umistovani na jednu
> stranku? Ma s tim nekdo nejake zkusenosti?
>
> Dekuji Roman Hubacek

Ide to jednoduchou upravou output routiny, ked sa jednotlive stranky
miesto okamziteho vystupu najprv nastrkaju do \vboxov ktore sa umiestnia
na stranke a potom vytlacia. Pochybujem vsak, ze by ramceky mohli mat
roznu sirku. Presahujuce casti odstavcov by mali sirku predchadzajuceho
ramceka.  Dal by sa vsak zrejme zistit posledny riadok v danom ramceku a
pri novom behu upravit tvar posledneho odstavca. Bolo by to asi ale dost
zlozite.

Podobny problem je obtekanie objektov pevne umiestnenych niekde na strane,
co som zatial nevidel vyriesene.

Zdravi

Anton Surda