Vizitky

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Jun 8 11:26:34 CEST 1999

> Take jsme zkousel tisknou vizitky, ale delal jsem to v LaTexu a bylo to
> trosku neohrabane.
> Nema nekdo napsane primo nejake makro do plainu? Alespon aby tam bylo
> nadefinovano rozmisteni
> vizitek na papir A4 (landscape) a orezove znacky popripade nejak dobre
> vyresene umistovani textu.

ja som vyrobil furu vizitiek, ale nikdy som nemal cas, aby som sa trapil s
vyrobou dajakeho specialneho makra. Takmer kazda vizitka je ina. "Poskladal"
som to jednoducho do picture a twocolumn to vlastne sam rozmiestni (pravda
treba vhodne zvolit jednotlive rozmery). Je to v LaTeX-u.

Ak mate zaujem, pre malu inspiraciu Vam mozem poslat jednu.

Zdravi
            Ladislav Bitto