oznamenia alebo vizitky

Vit Zyka;phd student zyka at cmp.felk.cvut.cz
Fri Jun 4 14:12:54 CEST 1999

> Zdravim,
>
> Poradi mi niekto, ako vyrobit %subj% v plainTeXu? (napr. 8
> rovnakych kusov na A4) Potreboval by som to zbuchat teraz cez vikend a

Pro sazbu karticek (vizitek) v plain TeXu jsem si napsa makra cards. Resi
rozprostreni karticek po strance (obe velikosti lze libovolne zadat). Je
mozne je tisknout tesne u sebe nebo rovnomerne rozprostrit a vybrat jeden
ze tri rezimu: ramecek, orezove linie, orezove znacky. Karticky mohou
obsahovat promenne udaje ctene z datoveho souboru. Musite samozrejme
napsat makro, splnujici urcite vlatnosti, ktere vykresli jednu vasi
karticku. To pravda vyzaduje trochu cviku. Makra jsou pristupna na:
http://www-cmp.felk.cvut.cz/~zyka/zykatex.html
kde je take dokumentace.

Zdravi
Vitek Zyka