headings

Spacek Michal xspace03 at stud.fee.vutbr.cz
Tue Jun 1 10:10:55 CEST 1999

> Stranky s nadpisy (tj. \maketitle, a mozna i \part a \chapter) maji
> implicitne \thispagestyle{plain}. Musite tedy ZA nadpisem napsat
> \thispagestyle{headings} nebo pouzit fancyheadings.sty, kde si vse muzete
> pohodlne predefinovat.
Dobre dekuji, uz to fuguje.
Chtel jsem se Vas jeste zeptat na literaturu.Ja mam ve vlastnictvi Latex
pro zacatecniky, Texbook naruby a chodi mi zpravodaje.
A potreboval bych vedet co si mam koupit dale - asi spise o latexu,
protoze na Texbook od pana Olsaka zatim nemam - dobra knizka, ale
potrebuju se tim postupne prokousat.
Ma cenu koupit primo knihu latexu od Lamporta????
Muzete mi poradit?
Hlavne abych mohl resit takove problemy jako dneska sam.

S pozdravem Michal Spacek
Michal Spacek student fee VUT Brno 	Debian user,TeX user
   e-mail:xspace03 at stud.fee.vutbr.cz    www.purk.skm.vutbr.cz/~mike