matematicky zapis a deleni na konci radku

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Tue Jun 1 09:15:51 CEST 1999

> \mbox{$x\in<a,b>$}
> Pokud box presahne, nezbyva nez uprava textu.

\mbox je zbytecny, v matematickem modu staci pouzit zavorky, tedy v
uvedenem priklade ${x\in\left<a,b\right>$ (prikazy \left a \right
jsou tam proto, abyste misto znamenek nerovnosti dostal lomene
zavorky.

Zdravi
Karel Horak