Rovnice jako obrazky

Milan Vancura milanek at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Jun 8 11:50:47 CEST 1999

Dobry den,

 chtel bych se zeptat, jestli je mozne nechat TeXem (nejlepe plain, i LaTeX)
vysazet rovnici a ziskat ji ve zvolenem rozliseni jako (antialiasovany) gif.

Potreboval bych umistit velike mnozstvi rovnic na WWW stranky.

Me zkusenosti:

Zkousel jsem LaTeX2HTML a vlastni postup pres dvips -E.

LaTeX2HTML je podle meho nazoru nepouzitelny, nebot orezava rovnice podle
nahodneho algoritmu a stava se nejen, ze je okolo spousta mista (resitelne),
ale i pripady, ze rovnice na obrazku neni cela. Navic antialiasing je znacne
nedokonaly.

Zkusil jsem vlastni postup: kazdou rovnici na samostatnou stranku a pak kazdou
stranku prevest pomoci dvips -E na eps. Pekne orezava, ale zase neumim takove eps
prevest na antialiasovanou bitmapu (gif).

	Dekuji za vsechny namety, prip. reseni.

			Milan Vancura (milan at ucw.cz)