letter upraveny pro slepce

buchal at brailcom.cz buchal at brailcom.cz
Thu Jun 3 18:04:10 CEST 1999

Dobry den,

chtel bych pritomne poprosit o pomoc. Poznal jsem - sam jsem slepy -, ze
Latex je vyborne prostredi pro tvorbu dokumentu pro slepce. Prave svou
jednoduchosti a modifikovatelnosti.

Nyni potrebujeme vyresit nasledujici problem:

Slepec si sam nemuze napsat adresu na dopis. Vytisknout ji na stitky je
samozrejme mozne, ale je to dosti komplikovane. Velice dobre reseni je,
kdyz se na druhou stranu, nez je napsany text, muze do prislusneho mista
vytisknout adresa adresata tak, aby se po slozeni A4 na tretiny objevila
tato adresa v pruhlednem okenku podlouhle obalky.

Nevite zda nejaky takovy styl jiz existuje? V pripade, ze nikoliv, byl
by nekdo ochoten jej vytvorit?

Tesim se na odpoved.

--

Jan Buchal