MusixTeX

^(w)^ wohnivec at iol.cz
Sat Jul 31 14:06:44 CEST 1999

On Fri, 30 Jul 1999, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> Dobry den,
> chtel bych se zeptat, zda ma nekdo nejake zkusenosti s kompatibilitou
> MusicTeX -> MusixTeX. Dale potrebuji vysazet noty, ktere dostanu ve

v MusixTeXu je makro musixcpt.tex, ten zajisuje jakousi kompatibilitu z
MusicTeXu, ale vsechno mi bez uprav nechodilo

> formatu MIDI. Nasel jsem na CTAN 2 programy: midi2tex a mid2tex. Oba
> udajne produkuji makra pro MusicTeX. Nevite nekdo, zda to lze pouzit s
> MusixTeXem? Autor totiz ve svem programu neco neumi udelat, ale MusixTeX

Z midi jsem zkousel par veci prevest, vystupy z verzi kde jsem to zkousel
byly do MusicTeXu, tak jsem to prekladal s makrem musixcpt.tex, a nerekl
bych ze to je uplne vono, zalezi kolik togho clovek dela, pri tehle cete
jsem rucni praci nevyhnul. Nektere pratitury zkratka neprosly, ale
vetsinou se podarilo, melo by to fungovat do 12 stop, jsetli to v novejsi
verzi nejni upraveno.

Dalsi zkusenosti vitam

> to umi, takze to budu dopisovat.

to by me zajimalo