Jak ceska posta dorucuje CD TeX live

Ing. Moravec Jan jmoravec at protel.cz
Fri Jul 30 13:17:40 CEST 1999

Zdravim,

Michal Poupa wrote:

> podotykam ze mame schranky dve jdenu na noviny a druhou na ten zbytek -
> (vlikost otvoru pohodlne na A4 ...) postacka byla nekolikrat poucena co kam
> patri....

   a nechcete po ni treba prilis, kdyz Vam ma postu 'dorucovat' a zaroven
jeste 'tridit' podlke obsahu (noviny sem, ostatni tam)? Kdyby u Vas byla
jenom jedna 'velka' schranka (jak pravite: 'pohodlne na A4'), tak mate
urcite/mozna po problemech.

   Take se jich nechci zastavat, ale nedate-li jim moznost to zkazit, tak
to nezkazi - strci to proste do te spravne (jedine), ktera u Vas u vrat
bude.

   Hezky zbytek tydne,
				Jan Moravec